21 December 2020

Έρχεται «Λίστα Κικίλια» στο πρότυπο της «Λίστας Πέτσα»




Δεν ήταν αρκετή καθώς φαίνεται η λίστα Πέτσα, ως καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό και έπεται η λίστα Κικίλια, ως καμπάνια ενημέρωσης για τον εμβολιασμό. Με στόχο, όπως αναφέρεται, τη διαμόρφωση «θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19», το υπουργείο Υγείας ετοιμάζει επικοινωνιακή εκστρατεία με άγνωστο προς το παρόν το ποσό που θα διατεθεί στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.


Το σχετικό άρθρο πέρασε από τη Βουλή στο πλαίσιο του νόμου περί «Αναδιοργάνωσης του Ταμείου Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων και μετονομασία του σε Οργανισμό Διαχείρισης και Ανάπτυξης Πολιτιστικών Πόρων», που βέβαια δεν έχει καμία σύνδεση με την πανδημία και τη διαχείρισή της.

Συγκεκριμένα στο άρθρο 74 με τίτλο «Εθνική Εκστρατεία Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID -19», αναφέρεται ότι το υπουργείο Υγείας μέχρι και το τέλος Ιουνίου του 2021, θα οργανώσει Εθνική Εκστρατεία Εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19 με αντικείμενο τη διαμόρφωση θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτώνστον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19.


Για το σκοπό το υπουργείο Υγείας θα συνάψει δύο συμβάσεις που θα έχουν ως αντικείμενο τα εξής:

1] Τον δημιουργικό σχεδιασμό της εκστρατείας ενημέρωσης των πολιτών για τον έγκαιρο εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19 και τη διαμόρφωση των ενημερωτικών μηνυμάτων και πάσης φύσεως έντυπου, οπτικοακουστικού και ηλεκτρονικού, προωθητικού υλικού για την προβολή των μηνυμάτων της Εθνικής Εκστρατείας.

2] Τη διάθεση, με κάθε πρόσφορο μέσο, έντυπο, οπτικοακουστικό ή ηλεκτρονικό, των μηνυμάτων και του υλικού της, προς τον σκοπό της πληροφόρησης των πολιτών ως προς όλα τα επιμέρους ζητήματα που σχετίζονται με τον εμβολιασμό τους, τα οφέλη, τα μέτρα προστασίας, τη διαδικασία, καθώς και την ασφαλή και σύμφωνη με τον κρατικό προγραμματισμό συμμετοχή τους στον εμβολιασμό έναντι του κορωνοϊού COVID-19.

Στις 17 Δεκεμβρίου 2020 συστάθηκε η Επιτροπή που θα κάνει την πρόσκληση ενδιαφέροντος και θα επιλέξει τους ανάδοχους φορείς, οπότε τις επόμενες ημέρες θα γίνει γνωστό ποιοι θα αναλάβουν την εκτέλεση της σύμβασης για τον σχεδιασμό της καμπάνιας.



Photo by Glen Carrie on Unsplash